Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 18. oktober 2011

Træning igen igen - nu med spinning

Ja så er der fuld gang i træningen igen og hvor er det bare fedt at have overskud og lyst til at træne igen.. Styrketræningen kører på fuld tryk og tankerne kører igennem mit hoved om, hvad der skal ske i fremtiden...

Jeg kan mærke jeg har taget nogle kilo på igen, men har ikke haft lyst til at gå på vægten, da jeg ved jeg kun kan blive deprimeret over at se hvor hurtigt man kan taget på. Det er ret vildt. Tror jeg sidst tog 3 kilo på på et døgn (og ja der er noget væske der lige skal ombords igen). Føler mig faktisk ikke tynd længere, selvom jeg godt ved jeg er det. Men min mave føles hele tiden fyldt og ikke helt tilfreds og det giver en følelsen af at være fyldt op og tyk .-(
Jeg er begyndt at komme lidt mere på rette spor med min kost, men det er dælme svært at styre sig. Så jeg prøver at holde mig til faste måltider, som på diæten, men bare lidt mere mad og lidt mere varieret :)

Idag var også første gang jeg havde undervisning igen i fitness centeret - spinning time og så det hårdeste niveau af slagsen!!! Jeg var pænt rød i hovedet bagefter og fik da presset mig selv godt og grundigt - håber også medlemmerne fik noget ud af timen :) Men dejligt at begynde at undervise igen efter en pause på 5 mnd, grundet konkurrencetræning/diæt. Så må vi håbe jeg ikke helt har glemt det hele :)

Er i fuld gang med at bage, og ja sund kage - bager min dejlige banankage med mandler (se tidligere indlæg) - glæder mig til den er færdig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar