Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 6. oktober 2011

Nyt tøj..

Så er der købt tøj til når jeg skal have taget billeder.. glæder mig rigtig meget til at se hvordan de ender med at blive.. Nu har jeg jo kæmpet i lang tid for at få denne krop, så håber det kan ses på nogle dejlige billeder. Men lidt syrealistisk at jeg ikke kunne passe en str m i shorts, da de var alt for store... Men bare rolig, jeg er nok tilbage i str m om en uge eller to :)


Idag står den på væske - masser af væske ! Så jeg render på toilet hele tiden. Håber det gør noget godt for min krop :)
Og så er det jo allerede imorgen at der er indvejning, hvilket jeg ikke helt kan forstå endnu. Det er som om, det ikke er gået helt op for mig endnu, at det er lige om lidt. Men mon ikke det hjælper lidt på det når jeg står til indvejning imorgen med alle de andre atleter.. Uhh det bliver spændende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar