Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 10. oktober 2011

DM beretning

Så er det hele overstået og jeg har fået tanket op igen :)

Det var en rigtig dejlig weekend med skønne menensker og en rigtig god stemning om søndagen i Herning. Fedt show og godt arrangement af DBFF. Men nej jeg kom desværre ikke i finalen (de seks bedste). Er nok lidt skuffet og står tilbage med en følelse af hvorfor... Jeg ved ikke helt hvad jeg gjorde galt, andet end der var rigtig hård konkurrence og alle atleter var virkelig gode og flotte. Men alligevel kan jeg ikke helt forstå det. Det tager nok lige et par dage for at det hele falder på plads.
Jeg følte selv jeg stod i god form og i hvert fald i mit livs bedste form, men det var desværre ikke nok. Vi var et felt på 12 så halvdelen skulle sorteres fra. Glæder mig til at høre lidt kommentar fra dommerne når der kommer et seminar senere om hvad det helt præcis var de lagde vægt på til finalen.

Men en super stort tak til min opvarmer Susanne som bare var super god at have med hele vejen. Og tak til min kæreste som har støttet mig hele vejen igennem ligemeget hvorda jeg har haft det. Og så var det super dejligt at have mine forældre med i Herning, så de kunne se det jeg har trænet efter i laaang tid.. Og to dejlige kollegaer havde også taget turen til Herning - tak.

Nå men er lige kommet hjem fra fotograf og det var en SUPER fed oplevelse. Han var vildt dygtig og nu glæder jeg mig som et lille barn til at se de billeder... Det kan kun blive godt !
Har fyldt mig med en stor proteinbar, en bolle med ost og en skål havregrød med madler og er helt mæt... Har slet ikke lyst til usund klam mad, men det var dejligt med min havregrød igen - den havde jeg savnet :)

Ellers er der lidt billeder her fra igår... enjoy















Ingen kommentarer:

Send en kommentar