Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 12. oktober 2011

Ædedolk...

Ja sådan beskriver jeg nok bedst mig selv pt. Så tænker I nok, hvor slemt kan det være og det er jo bare godt jeg får lidt mere mad igen, men nej - jeg kan SLET ikke styre det. Jeg har lyst til at spise hele tiden og maven er total fyldt og helt oppustet, men mit hoved siger bare mere mad. Det er virkelig mærkeligt at have været så meget i kontrol og nu kan jeg slet ikke styre det. Jeg bliver nødt til at få sat nogle rammer og regler op for mig selv, for ellers ender jeg som en flødebolle (og ja dem har jeg også guffet mange af)...

Jeg startede igår morges med morgenmad (shake og havregrød med mandler), som var fornuftigt nok, men da jeg så kom på arbejde, havde min kollega bagt boller for at fejre at jeg måtte spise igen. Og ned røg der hurtigt 4 boller med ost og 2 stykker frugt. jeg kunne nemt have spist flere boller, men følte det begyndte at være lidt pinligt, hvis jeg spiste dem alle.. Nå men en time efter spiste jeg så mere frugt og en proteinbar og sådan forsatte resten af dagen.. Maven siger nej til mere mad, men hovedet siger ja tak mere mad. Desværre er det pt hovedet der vinder, så jeg skal lige have det hoved på plads igen... :)

Var nede og træne igår og idag og det var intet mindre end fantastisk. Det er mega fedt at træne igen - og nu med overskud og energi (no wonder med alt det mad jeg spiser). Men syntes virkelig træning er fedt og glæder mig bare til mere.. Hvad fremtiden bringer ved jeg endnu ikke...
Undervisning starter jeg på i næste uge og er lidt spændt på om jeg kan holde til spinning - den skal nok få fuld gas :)

Ellers står den snart på Amsterdam og marathon for min kæreste. Så på fredag kører vi afsted (skal have bilen fyldt med protein barer til mig) og så glæder jeg mig til at se byen... Og mht de protein barer, så fik jeg en ny pakke idag.. jubiii flerer barer. Aner ikke hvor mange jeg har, men ville gætte på omkring 6-7 kasser.. mums...

Der er desuden VM i fitness i weekenden og er lidt ked af jeg ikke kan følge det over nettet, da jeg er i Amsterdam, da Lonnie skal ned og repræsenterer DK. Jeg er vildt spændt på hendes vejne og håber på al held og lykke til hende - det fortjener hun og syntes hun er i virkelig god form. Så pøj pøj herfra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar