Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 2. november 2011

Wellness med sukkerchok

Var på dejlig weekend ophold udenfor Vejle med wellness og total afslapning... Fik lige givet den gas i to timer til fitness convention inden bilen kørte mod Vejle... Træningen skal jo holdes ved lige...

Så stod den ellers på boblebad, sauna, varme og kolde bade... Dejligt.. Vi hentede derefter sushi til at spise i sengen på hotellet og til dessert havde min dejlige kæreste købt store hjemmelavede flødeboller.. Som mange af jer ved har jeg en kæmpe svaghed for flødeboller så uden at komme nærmere ind på hvor mange jeg spiste kan jeg blot sige at det startede med hovedpine... Så kom krampe i maven og til sidst kvalme og opkast fornemmelse... Nå ja jeg fik jo også lige klemt lidt bland selv slik ned...

Hmm hvad lærer man af det... At holde sig langt væk fra sukker....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar