Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 4. november 2011

Ny træningsenergi

Der er kommer fornyet energi til træning, efter jeg er ved at få lavet et nyt program. Jeg bliver pt rettet til i div øvelser og nye kommer til. Det er dejligt og glæder mig til at se hvad det nye program kan bringe...
Det er en super træner jeg har fået til at hjælpe mig, så det er bare fedt... Får rigtig god repons, så bliver i rigtig godt humør af en omgang træning

Ligger her på sofaen med slik (ja jeg kan ikke helt styre det der mad endnu) og samtidig ligger jeg og ser billeder fra DM og drømmer mig tilbage til den dejlige krop jeg havde ( ja det varer desværre ikke evigt). Men ved at se på de dejlige billeder kan det motivere lidt mere til en dejlig omgang træning imorgen formiddag...

Ha en rigtig dejlig fredag
 

Øvning af rygposering dagen inde DM


Søndag morgen på vej til DM i Herning i top humør
 





Susanne ved at gøre mig klar backstage
 

Benene får en gang farve
   









Susanne og jeg på tilskuerrækkerne


Muns banan er bare dejligt



Ingen kommentarer:

Send en kommentar