Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 9. november 2011

Cravings - what to do?

Hvad gør man når det er aften og aftensmaden er allerede spist, men man har bare lyst til noget mere - gerne noget lækkert..?? Det er den tid hvor man sidder godt og tungt i sofaen og bare må have et eller andet..

Det der virker for mig er følgende:
  • The med god smag (ex Yogi the - mange dejlige smagsvarianter, jeg drikker classic for tiden) - kan købes i helskost butikker og nogle supermarkeder
  • Nellie Dellies - salt lakridser med færre kalorier og tilsat kostfibre og protein - det kan lige tage den værste lyst til noget lækkert - kan købes i Netto
  • Rå lakrids - kan fåes i helsekost butikker - stærk rå lakrids med næsten ingen kalorier (20 pr 100 gr)
  • Cola light - det kan redde mig hver gang
  • Gulerødder i stave eller i små stykker, som snack
  • Tyggegummi i alle smagsvarianter
Jeg er ikke hellig hver aften, men jeg prøver at bruge ovenstående til at holde mig væk fra alverdens fristelser. måske det kan hjælpe på dig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar