Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 19. november 2011

Trænings tips og tanker

Så blev det til hygge fredag igår, så den stod på slik og chokolade.. mums. Og ja jeg gik all in, og havde det ikke super godt bagefter. Prøvede at kompensere det, med at lave min protein is, men kunne slet ikke spise den, da den var færdig..
Her til morgen kan jeg godt mærke, jeg har fået for meget at spise igår og ikke ting der er godt for kroppen, men det må der jo bare rodes bod på i trænings centeret senere idag..
Skal også til boksetræning imorgen, så glæder mig så meget til at give den max gas !

Er jo igang med et nyt styrketrænings program, og efter torsdagens træning, kan jeg stadig mærke ømheden. Det er mega fedt at være øm nye steder, det er jo blot et tegn på det virker.
Så husk altid at variation i træningen er godt for kroppen, for at chokke den lidt. Kroppen bliver vant til det den plejer at lave, så variation er med til at gøre din træning mere effektiv.
Andet punkt jeg er begyndt at tænke over er ens yndlings øvelser. De øverser vi altid træner er ofte dem vi er bedst til og igen er der nok ikke meget variation i disse øvelser. Men jeg vil prøve at begynde at fokusere på de øvelser der ikke lige er dem jeg bedst kan lide - det kan jo oftest hænge sammen med at jeg har svagheder i de øvelser
-> så variation og træn øvelser der ikke er ens force

Ingen kommentarer:

Send en kommentar