Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 7. november 2011

Optur i træningscenteret

Idag havde jeg kun tid til en gang hurtig træning, da jeg er begyndt at gå i skole mandag aften - så hurtig afsted til træning efter arbejde inden skole.
Først fik jeg dejlig feekback på jobbet på min nuværende form  hvorfor det er ekstra dejligt og motiverene at prøve at holde min form. Jeg kæmper dog også for at opretholde den, men prøver at finde en balance.

Nå en afsted til træning i dejligt humør og så kom denne større fyr og spurgte om han måtte træne imelllem mine sæt. Ja selvfølgelig måtte han det og han tilføjede lige at vi alligevel ca kørte med samme vægt (tog det straks til mig som en kompliment). Dernæst spurgte en anden fyr, hvornår jeg var færdig, hvorefter han sagde, at han var imponeret over min styrke (ja lidt med andre ord, men noget med det var imponerende jeg kunne løfte det, der var på vægtstangen). Total dobbelt optur og med forhøjet energi kom jeg let og glad igennem min træning..

Er de ikke skønt.. Så tænk lige over det derude, hvad små bemærkninger kan betyder for andre mennesker - meget !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar