Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 30. november 2011

Foto fantastisk...

Så har jeg fået min dejlige billeder, jeg fik taget dagen efter DM. Det var lidt hårdt ikke at måtte spise og drikke efter konkurrencen, idet jeg skulle holde min form til dagen efter.
MEN det var det hele værd. Jeg havde mig en super fed oplevelse sammen med fotograf Morten Rygaard, som tog mine billeder. Det var virkelig en oplevelse og jeg følte mig som en model for en dag. Der blev taget rigtig mange billeder og resultatet er fantastisk. Kan kun varmt anbefales...

Lidt teaser fra min fotoshoot med Morten:


2 kommentarer:

  1. Superflotte billeder Lene! Men det må ha været hårdt ikke at kunne få mad før dagen efter.

    Er rigtig glad for at følge med på din blog selvom jeg ikke er så god til at kommentere :)

    Mange hilsner
    Hanne (søster til Lone, som var debutant i +168 klassen i år)

    SvarSlet
  2. Hej Hanne

    Mange tak :)Jeg er også ret glade for dem. Det er fedt at have nogle gode billeder, når nu man har kæmpet så længe for at ramme formen.
    Og ja det var lidt hårdt ikke at kunne spise og drikke efter konkurrencen - jeg havde også virkelig lyst til at spise alt mulig mærkeligt bagefter...

    Dejligt du kan lide min blog - jeg skal prøve at holde en opdateret med indlæg - du må endelig sige til hvis der er noget der er mere spændende at læse om end andet.

    God weekend :)

    Knus Lene

    SvarSlet