Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 4. december 2011

All in or all out

Det er lidt min teori på mange områder. Hvis jeg først sætter mig noget for, så går jeg all in. Det bliver man nok også nødt til at gøre, hvis det at stille op til en fitness konkurrence er ens mål. Hvis ikke man går all in, så tror jeg hurtigere andre ting frister og det bliver svært at nå sit mål.

Jeg er stadig all in og all out - lige pt gælder det for mad og søde sager. Det er jo jul og der er mange fristelser. Jeg syntes selv jeg er forholdsvis god til at holde mig væk fra de søde sager, men hvis jeg først får smagt det, så er der ingen vej tilbage. Jeg fik eksempelvis en dejlig stor chokolade julekalender (og nej ikke en af den dårlige slags). Nå men jeg skyldte da mig at spise de to første, da det var i fredags (den 2. dec). MEN det smagte jo blot af meget mere, og er jeg først startet har jeg meget svært ved at stoppe. Jeg endte med at spise 21 låger! Utroligt man ikke kan styre sig. Jeg havde derefter ret ondt i maven, da jeg jo ikke er vant til at spise for meget slik, så der er kontakt afregning.
Kan blot konkludere at det med at gemme de gode ting ikke holder for mig - lad os da tage hul på dem med det samme og starte på en frisk dagen efter.

På træningssiden kører det ret godt for tiden - jeg er motiveret og syntes det er fedt at træne hårdt (mon ikke også jeg har brug for det nu hvor jeg har mine kampe mod alle de julefristelser der gemmer sig lige om hjørnet).

Go kamp derude !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar