Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 6. december 2011

Planlægning = mere optimal kost

Jeg er på rette kurs igen og er ikke længere gået all in på søde sager, men syntes faktisk jeg har klaret mig ret godt de sidste par dage. Jeg hentede 5 poser slik/chokolade til min kæreste igår aftes, da han lige havde lyst. Så jeg fløj ned i Netto som den gode kæreste og handlede ind. Men jeg undgik fristelserne - ret stolt af mig selv - og oveni dette fik jeg bagt en kage til mit arbejde, hvor jeg heller ikke spiste noget - Så nu kører det - jeg er nu all out på slik :-)

Imorgen venter der sig en lang arbejdsdag, da jeg skal en tur til KBH, så for at det ikke skal gå galt med fristelser i løbet af dagen kræver det planlægning. Det kan ikke siges nok, men hvis man planlægger sin dag og medbringer mad derefter, er risikoen for ikke at spise uønsket større.

Så jeg har pakket min morgenmad (havregryn med mandler og chokoladeprotein pulver, der blot skal blandes op med vand - mums), bagt protein muffins til lidt lækkert om eftermiddagen, samt pakket frugt og en proteinbar som snack - så er jeg ready to go !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar