Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 16. december 2011

Hip hip hurra

Så blev den endelig min fødselsdag igår og jeg havde den bedste dag - træning var der dog ikke meget af, men jeg tager revanche..

Blev vækket med morgenmad på sengen - så dejligt og den bedste start på dagen. Afsted på job og ren forkælelse på arbejdet, hvor der var bagt boller (ja ja sunde med grahamsmel - de kender mig jo) samt kanelsnegle - ikke dårligt :)

Om aftenen kom min familie og de stod på sushi og stort chokoladebord - uh træning er tiltrængt..
Men så er det godt der er masse af plads til træning i denne weekend. Fik da startet den godt med styrketræning af ryg, bi og skulder samt 30 min cardio interval træning på cykel - klar parat start til weekend :)

Tilbereder hjemmelavede havregrynskugler - se opskrift på tidl. indlæg i November




2 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig skøn fødselsdag. Var meget imponeret over den der morgenmad på sengen. Det har jeg stadig tilgode :o)

    SvarSlet
  2. Ja den var super dejlig at vågne til. Og så fra min kæreste der aldrig spiser morgenmad selv - jeg blev ret glad :)
    Så glæd dig hvis det en dag skulle lande på din seng...

    SvarSlet