Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 14. december 2011

At holde formen

Det er faktisk ikke særlig let at holde formen efter en konkurrence. De fleste der ikke har prøvet det kan nok ikke helt forstå hvorfor. Men ens hjerne og tanker om mad ændrer sig ofte og det taget faktisk ret lang tid at begynde at spise normalt igen.

Jeg har selv haft det nemmere, de gange hvor jeg har vidst jeg ville stille op evt året efter, hvor så skulle jeg forbedre mig, og dermed tage lidt mere masse på. Så der blev guffet løs og ikke tænkt så meget i at holde vægten og formen.
Men nu står jeg i en anden situation - jeg ved ikke om jeg kommer til at stille op igen, hvorfor jeg ikke bare kan tillade at smide formen helt væk. Men hvor ville jeg da inderligt gerne have beholdt noget mere af den jeg havde tæt på konkurrencen. Det er faktisk ret svært ikke at have så klart et mål, som jeg har haft de sidste par år - svære end jeg troede...
Jeg mener jeg spiser fornuftigt og jeg spiser ofte mere efter, hvad min krop har brug for end, hvad jeg har lyst til. Heldigvis er disse to tanker ikke længere langt fra hinanden hos mig.

Men imens vi spiser os igennem julen (og her hænger lyst og hvad kroppen har brug for af mad ikke altid sammen), drømmer jeg mig tilbage til min dejlige form

Ingen kommentarer:

Send en kommentar