Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 21. december 2011

Boks amok

Den nye dille er for mig blevet boksning - syntes faktisk det er ret fed træning. Det er styrke og konditionstræning mixet sammen - jeg er helt vild med det. Overvejer at købe mine egne boksehandsker, da dem i centeret lugter lidt for meget af alle andres sved, men har ikke en dyt forstand på boksehandsker. Har dog fundet nogen på nettet, jeg tror jeg prøver at bestille..

Styrketræningen er ikke trådt i baggrunden, men kører stadig derudaf, boksning er for mig blot et dejligt frisk supplement til min træning..
Efter bryst, tri og mave træning og så 1 times boks, er jeg dejligt træt i kroppen og har nu forkælet mig selv med en omgang proteinmuffins :)



    Nybagte proteinmuffins
  • 8 æggehvider
  • 1 banan
  • 1 æble
  • 40 gr havregryn
  • 30 gr proteinpulver (vælg selv smag)
  • 1 ts bagepulver
  • kanel
Det hele blendes, hældes i muffinsforme og puttes i en varm ovn i ca 20 min - enjoy :)
Kcal: ca 40 i hver muffins (jeg fik det til 13 muffins af denne potion)

2 kommentarer:

  1. De muffins ser gode ud Lene - dem må jeg prøve!

    Synes også boksetræning er fantastisk - og hård. Men ja du må ha dine egne handsker... de er for klamme dem man kan låne ;o)

    SvarSlet
  2. Ja de er super og så nemme at lave...

    Helt klart jeg må have handsker - man skal jo ikke gå ned på udstyret :-)

    SvarSlet