Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 26. november 2011

Nyt træningstøj

Så kom der endnu en pakke på kontoret igår til mig. Som altid elsker jeg pakkepost - så dejligt hver gang de kommer. Denne gang var det sportstøj jeg havde bestilt (faktisk pakke nr. 3). Jeg er begyndt at købe mit sportstøj over nettet fra en engelsk kæde, som jeg blev helt vildt med, da min kæreste boede i England.


Den hedder SportsDirect, og har en masse skrammel men også en masse nyt Nike tøj, som er min favorit. Så denne gang fik jeg mig en dejlig Nike trøje, 2x træningshandsker, en top og en sports bh. Glæder mig så meget til at skulle svede i det. Min kæreste har også haft stor succes med at bestille løbesko. Det er ca halv pris af herhjemme. Fragten er kun ca 9 pund, så det kan sagtens svare sig...

Er lige taget et smut til Hamburg på weekend hyggetur, men har jo selvfølgelig valgt et hotel med fitness, så mon ikke jeg lige skal derned en tur og svede lidt :) Har ellers lige være ude at hamstre protein barer - de er nemlig billige og gode her i Tyskland. Min farvorit er barene til  venstre- primært grundet det lave kcal indhold og høje proteinindhold (ca 140 kcal og 20 gr protein). Koster kun 10 kr :)

Go weekend derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar