Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 3. juli 2011

Sukkerchok...

Så kom spisedagen endelig, og for jer der skulle være i tvivl om hvad dette omfatter, så er det mere eller mindre fri kost hele dagen.. Dagen er nøje udvalgt, idet det skulle være en dag, hvor jeg havde tid til at spise mest muligt... :)

Dagen startede allerede kl 6.00 da min alarm gik igang, og nej det var ikke med vilje for at stå op og spise løs, men en synkroniseringsfejl fra min arb.kalender, hvor min telefon mente jeg skulle til møde... Nå men da jeg nu var vågen kunne jeg jo lige så godt stå op og kl 06.15 havde jeg det første stykke chokolade i munden... dejligt.. Vil dog sige at allerede kl 7 begyndte min mave ikke at være helt tilfreds... Men min krop syntes det var dejligt med energi, så ind og vække Michael. Jeg tror han et split sekund ønskede mig tilbage på alm diæt mad, da jeg var lettere hyperaktiv her til morgen :-)
Det er faktisk ret underligt at mærke, hvor stor effekt sukker og ekstra energi har på ens krop. Ud over en lidt ubehagelig fornemmelse i maven, så var jeg jo i total holpa og energioverskud... Følte mig lidt doped og måske lidt i sukkerchok.. Men af erfaring spiste jeg dog ikke helt igennem fra start, da dette tidligere har endt galt med opkast..

Men ned og træne og ingen problemer med dagens træningen, hvilket bare var skønt.. Føler jo jeg kan det hele idag...Men efter at have fået kørt lidt indenbords, har jeg dog ikke længere den store lyst til usunde sager. Havde planlagt den store klamme pizza til aften, men ved faktisk ikke om jeg har lyst... Lysten til usundt er ved at forsvinde igen... mystisk..

Igår stod den ellers på poserings seminar via DBFF, hvilket er et super arrangement. Havde Susanne med som støtte og hjælper og gad virkelig godt jeg var lidt større og bredere.. Men det ønske har både Susanne og jeg prøvet at sende videre til feen, og der kommer ikke rigtig de store mirakler.. Jeg må kæmpe og hænge i og ikke sammenligne mig at for meget med alle de andre..

Nå ikke mere herfra - der skal jo være tid til at spise :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar