Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 20. juli 2011

Diæt dvask..

Nu begynder jeg at kunne mærke de dage, hvor diætens kraft eller mangel på kræfter tager sin entre.. Igår aftes var jeg helt færdig. Det kommer ret pludseligt, for i løbet af dagen er jeg frisk og kan jeg ikke mærke noget. Træningen går også fint, men så rammer det mig efter træning. Det er lidt svært at forklare, hvordan jeg kan have det, men kan bare ikke overskue noget. Det hjælper altid når aftensmaden kommer indenbords og maven er fyldt igen :) Så efter dejlig mad gik kold på sofaen halv ni og fik mig en lur...

Mit vægttab er desværre ved at stagnere, hvilket betyder ændringer i kosten.. Det er ikke noget jeg bryder mig om og slet ikke på en dag som igår, hvor jeg var helt energiforladt.... Men her til morgen er jeg helt frisk igen - utroligt hvad en god gang søvn kan gøre af underværker. Men fra idag er der ændret lidt i kosten, så jeg får lidt færre kcal - jeg er egentlig ret glad for min nye plan, så nu er jeg blot spændt på forhåbentlig kommende resultater :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar