Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 17. juli 2011

Chokolade/banan dessert

Prøvede at eksperimentere lidt i køkkenet med en lækker dessert, for at få diæt perioden til at være lidt mere spændende. Der er mange spændende diæt opskrifter og jeg får ofte inspiration fra andre atleter. Jeg kom frem til denne opskrift, som jeg nød med stor velbehag...

1 banan - hakkes og fryses
45 gr chokolade protein pulver
5 gr kakao pulver
10 gr sukrin
lidt vanilje essens
lidt vand

Det hele blendes alt efter ønsket konsistens - lidt mindre vand ville nok være at foretrække end det jeg kom til at putte i.. Så bliver det hele lidt mere cremet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar