Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 17. juli 2011

Powerwalk - nu i regnvejr...

Så kom regnen på en af mine gåture.. Var total genneblødt da jeg kom hjem, men når jeg først er kommet afsted er det egentlig ok. Radioen i ørene og så prøve at tænke på noget helt andet.
Prøvede for sjov skyld at teste, hvor langt jeg nåede at gå, puls og forbrænding på en time. Fik gået 6,45 km, gennemsnitspuls på 117 og en forbrænding på 340 kcal. Vidste godt min distance og puls, men blev egentlig positiv overrasket over kcal forbrændingen. Og ja ved godt der er usikkerheder forbundet med målingen, men det er da en god indikation.

Vægten bevæger sig ikke helt så hurtig mere, nu kun ca 0,5 kg om ugen. Så nu er der smidt 6 kg ialt, hvilket stadig er on track :) Jeg begynder dog at føle mig lille og ikke særlig stor muskel mæssigt - jeg vil jo bare ikke miste muskelmasse, men ved godt der nok ryger lidt. Men jeg kender mine tanker om dette fra sidst :)

Fik nyt Fitness World /Stadium tøj i denne uge og ihhh, hvor blev jeg glad. Det passer og det er dejligt :) Grunden til min store glæde skyldes også, at de sidste to gange vi har fået tøj (instruktør tøj), har jeg af en eller anden grund fået herre tøj. Så maskulin føler jeg mig dog ikke... Da jeg ringede og fortalte det sidst, fik jeg blot af vide at det var unisex tøj, meeen lidt underligt alle de andre piger havde fået noget andet.. Men men men jeg er nu glad og træner flittigt i den nye tøj... Den lilla sports top er super dejlig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar