Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 13. juli 2011

Mental træning

Det var ikke hvad jeg havde fokus på idag desværre. Jeg har været lidt hårdt diæt-ramt idag og var meget træt til træning. Det er ret skørt, hvordan jeg kan være frisk på job, men når jeg så skal ned og træne, er det som om al energien nogle gange er suget væk på jobbet...
Det var hvad der skete idag, og mentalt var jeg nok slet ikke klar til at træne, da jeg allerede tænkte på at være færdig inden jeg var startet. Det betød så at der skulle gå ca 20 min før jeg kom ordentlig igang og til jeg følte jeg havde vilje til at løfte tungt... Ikke god træning... Men men men efter endt træning og en dejlig gang aftensmad (chili con carne a la diæt) er jeg nu helt frisk og klar igen.
Hakket oksekød på panden med masser af krydderier, brune ris og hakket friske grønne bøner - alt blandet sammen - mums.

Jeg ved jo dage som disse kommer og må bare kæmpe mig igennem. Fik desuden et tip om magnesium til at kunne afhjælpe mig med mine kramper. Så dette er nu købt og så håber jeg det virker :) Så tak for tippet Lone...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar