Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 8. juli 2011

Posering

Øvede lidt posering idag, da jeg desværre ikke er super god til dette, men det kan man vel nå at blive... Posering betyder ekstremt meget og en forkert posering kan trække meget ned. Derfor er det super vigtigt for mig at kunne dette og syntes også det går fremad... Blev ret glad for min ryg posering idag og hvis jeg bare kan få den til at sidde hver gang er jeg godt tilfreds...


Kører stadig på energioverskud. Ved ikke helt hvad der sker, men føler mig langt fra træt og udmattet og træning kører bare derud af... Har slet ikke mistet styrke ved træning, tværtimod... Det er super fedt.
Var også lige på vægten idag og den kom hendigvis med en positiv tilbagemelding... 2,4 kg er nu forsvundet fra min krop siden mandag, hvilket vil sige jeg har tabt mig 0,4 kg yderligere end det jeg tog på grundet spisedagen. Det er super dejligt, idet jeg derved vil fastholde min nuværende diætplan lidt endnu. Den virker og der er stadig 3 mnd til DM, så ingen grund til at cutte mere end nødvendigt...

Mange spørger ofte, hvordan jeg kan holde dette ud med så stram en diætplan. Men det er egentlig ikke så svært når først man vil ens mål nok. Det er målet der motiverer mig og hvis jeg ikke overholder min plan går det jo kun ud over mig selv... Desuden handler det meget om at komme ind i en rutine, hvor man ikke længere tænker over det hele, men diæten bliver en del af ens hverdag. Men selvfølgelig er det hårdt til tider og fristelserne kan være mange. Men tror de fleste har mere ondt af mig end jeg har af mig selv - jeg har jo selv valgt det og det er kun for en begrænset periode... Og den rigtig hårde periode kommer også først senere... Jeg syntes det er fedt at teste sig selv og se hvad man egentlig kan præstere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar