Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 31. juli 2011

Pakkepost

Hvor er det da bare dejligt med pakke post. Jeg bliver helt glad hver gang jeg får en pakke, og det er på trods af at jeg jo selv har betalt og bestilt den og ved den kommer. Men glæden er nu stadig stor når pakken endelig kommer.. I fredags fik jeg endnu en pakke, med nyt protein pulver. Jeg prøvede at bestille to forskellige mærker, men er lidt skuffet ved begge. Den ene hedder endda "Double rich chocolate", men der er ikke meget dobbelt eller andet i den smag.. hmm øv øv.. Jeg har i længere tid holdt mig til et mærke - Syntha 6 - da det simpelthen smager helt fantastisk. Jeg kunne drikke det mange gange om dagen og har ikke prøvet en smags variant jeg ikke kunne lide. Men der er desværre lidt flere kcal i denne end i nogle af de andre producenter, hvorfor jeg har måttet skifte...

Jeg bestiller ofte fra en engelsk side, som jeg fik anbefalet af en tidl. atlet. Den har super mange lækre sager og der er noget billigere end at købe herhjemme: http://www.sshealthfoods.com/

Jeg venter dog på en anden pakke (ja ja man er da så snedig at bestille flere pakker, så er der lidt at se frem til), og håber denne kommer imorgen... Så måske er der pakke nyt imorgen :) Netshopping er nu dejligt, når det er svært at nå i butikkerne inden lukketid og glæden ved pakken der kommer, er som nogle måske kan fornemme, ret dejlig :)

2 kommentarer:

  1. Hej Lene! Jeg elsker din blog! Læser den hvergang der er et nyt indlæg! Og nu er jeg gået igang med helt fra da du begyndte, da jeg selv er på konkurencediæt nu :D Da du bestilte fra denne side du linker til, skulle du da betale told? Hilsen Anja

    www.fitnessatlet.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hej Anja.

    Fedt dejligt du kan lide den, det gør mig glad..!
    Jeg har bestilt RIGTIG mange gange fra den side og har aldrig betalt told. Det er kun fragten du betaler for, og så vidt jeg husker kan du bestille for ret mange kilo til samme fragtpris.

    Jeg har kun haft gode erfaringer derfra.

    Kh Lene

    SvarSlet