Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 10. juli 2011

Morgenstund har guld i mund...

.......er jo et gammelt digt af Grundtvig, der priser den nye dag med tanker på glæde. Det er netop hvad jeg nogle morgener kan opleve ved mine morgen gåture. Det lyder skørt, men når solen er stået, fuglene synger og det ikke regner, så er det faktisk til tider dejligt med en lille morgen gåtur. Sidste gang på diæt holdte jeg mig til en fast rute, men i år har jeg udvidet med en helt ny rute.. Det er store sager... Jeg har det egentlig bedst med at gå en fast rute, da jeg dermed ikke skal tænke over tid og sted, men bare kan gå per automatik og lade tankerne flyde. Jeg har det nok bedst med at tingene er sat i system og planlagt under en diæt, da mit stessniveau kan være lidt højere. På arbejdet betyder det ikke noget med udfordringer og lidt mere pres på i perioder, men mht træning har jeg det bedst med rutiner. Lidt mærkelig har man vel lov til at være :)

Vågnede igår nat med mega krampe i læggen. Har haft lidt tendens til dette i det sidste stykke tid, men igår nat gjorde det mega ondt. Måske det skyldes den store belastning, det er at være under diæt, med meget træning og streng kost. Jeg kan ikke findet et entydigt svar på hvorfor man får krampe, men jeg er sikker på det er relateret til min ekstra træning, og derfor reagerer kroppen på dette.

Træningen kører ellers stadig godt og jeg føler mig endnu ikke ramt eller påvirket af diæten. Så det er super fedt. Billetter til den store dag er sat til salg - chek det ud hvis du skulle have lyst: DBFF

Ingen kommentarer:

Send en kommentar