Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 7. juli 2011

Energi overskud

Efter at have haft en spisedag i søndags føler jeg faktisk stadig at køre på lidt af det energi overskud, jeg fik den dag. Jeg vil dog sige, at i mandags kunne jeg godt mærke alt det "skrammel" jeg havde puttet i kroppen, idet jeg havde det lidt som om jeg havde være i byen dagen inden. Det er faktisk ret mystisk at kunne mærke så stor effekt og forskel i sin krop, ved blot at rette lidt i kosten. Men det giver mig også altid lidt stof til eftertanke vedrørende hvad kosten egentlig gør ved vores kroppe.
Nu har jeg det helt normalt igen, hvis noget da kan kaldes for normalt pt, men føler mig hverken træt eller energiforladt. Lidt spændt på at se hvor længe det varer...

Da jeg hoppede på vægten i mandags (kunne ikke lade være), havde den taget et hop på 2 kg op, hvilket var som forventet grundet spisedagen. Men det er da lidt pudsigt, hvor meget man kan svinge i vægt på så kort tid. Igår da jeg var på vægten, var de 1,2 kg forsvundet igen (bemærk på kun 2 dage). Så når ugen er omme er jeg lidt spændt på hvad den så står på.... Tror der skal til at ændres lidt i kosten, så vægttabet ikke går i stå...

Har ellers lige oplevet glæden ved hvidkål, så det bliver der spist i stor stil - dejligt de små glæder man nu kan finde :) Tror også der skal eksperimenteres lidt med blomkål i weekenden, da jeg har hørt man kan lave nogle blomkåls chips i ovnen - det er da for lækkert :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar