Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 28. juli 2011

73 dage...

Så er der 73 dage tilbage. Det virker i mit hoved til ret lang tid og selvom jeg begynder at tælle ned så kan jeg alligevel ikke overskue det. Når jeg tænker tilbage på de sidste 2 måneder, så er de jo gået hurtigt og det er allerede over en måned siden jeg kom hjem fra La Santa, men når jeg skal se fremad føles tiden meget længere. Det er også nu, det for alvor begynder at føles hårdt. Jeg tror det er mest i mit hoved, det er hårdt og tror og håber jeg ikke har ændret mig så meget. Jeg føler jeg er anderledes end jeg plejer, men min kæreste siger, der ikke er den store forskel. Han mener det mere er mig, der føler det. Det er lidt mærkeligt, hvordan ens tanker kan styre ens opfattelse.

Træningen går ellers godt - jeg har stadig ikke mistet styrke, hvilket jeg er ret glad for. Enkelte dage er jeg helt færdig efter træning og har ikke mere tilbage, men det fleste dage er ok endnu. Jeg har trænet med lidt forskellige makkere de sidste par dage, hvilket er super fedt. Elsker at træne med andre, da jeg kan presse mig selv noget bedre...
Der er heldigvis også sket noget på vægten igen efter jeg ændrede lidt i kcal indtaget. Så nu er jeg nede på at have tabt 7,2 kg siden diæt start. Det er dejligt, men jeg er også lidt spændt på, hvor langt jeg skal ned. Jeg må se hvordan min krop reagerer og kommer til at se ud det næste stykke tid, for der mangler nogle kg endnu...

Bagte min banan/mandel kage for familien i weekenden og de kunne godt lide den - det er fedt med alternative opskrifter i forhold til de traditionelle dessert opskrifter, så jeg kan være med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar