Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 22. marts 2015

Søndags hygge ovenpå lørdags stress

Jeg er nu kommet i 3. trimester, hvilket betyder at jeg blir større, tungere, trættede og ikke mindst tættere på fødsel.
Derfor har vi startet jagten på barnevogn, hvilket er en jungle. Havde troet det bare lige var at finde en vogn, men det er det ikke. Blir træt blot efter 1/2 time i en butik. Alt for meget info og ting at tage stilling til. Så efter en jagt på barnevogn, var det lækkert at stresse af med træning.
Og det er virkelig fedt at kunne holde fast i min styrketræning. Ben og skulder stod på planen igår, og ja jeg træner stadig ben, både med squat og lounges.
Man kan læse frem og tilbage på nettet og bentræning og graviditet. Især med squat og lounges. Nogle siger, at det skal man ikke, andre siger det er helt ok. Jeg hører til dem, at føles det ok, hvorfor så ikke? Der er jo også forskel på hvad kroppen er vant til.
Det er med lidt mindre vægt på vægtstangen end før, men det virker fint for mig og hvorfor så stoppe.

Idag er der træningsfri og ren afslapning. Starter næsten altid min morgen med pandekage og ELSKER det. Kan simpelthen ikke blive træt af min dejlige pandekage. Den er simpel og består blot af æggehvider, proteinpulver, husk, æbletern og mandler.
Så er der skabt ren hygge i hjemmet med benene oppe!

Pandekage, skyr med topping, jordbær og the...
Søndags hygge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar