Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 12. marts 2015

Cause you had a bad day...



Den sang var lige præcis mit humør igår. Det var bare ikke min dag og de dage kommer jo ind imellem. Det at være gravid er altså ikke altid en dans på roser og nej jeg går ikke rundt og er super glad hver dag. Jeg har gode dage og dårlige dage, men har vi ikke alle det??

Men så er det jo godt det er en super dejlig dag idag.. Havde dejlig træning og stadig med god styrke og forholdsvis tunge løft. Det er dejligt stadig at kunne løfte lidt tungt uden at kroppen "brokker" sig over det.
Men ikke nok med en god træning, så fik jeg mig en dejlig overraskelse idag - de flotteste røde roser fra min dejlige kæreste. Så skinnende solen da lige lidt mere :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar