Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 6. marts 2015

Livestream Arnold og fitness lykke

Det er virkelig happy friday idag. Det var ellers den sædvanlige trætte Lene, der satte kursen ned mod fitness centeret efter arbejde med munden på fuld gab. Var igen træt og lettere umotiveret.
Men fik presset en god omgang bentræning samt cardio igennem idag, hvilket var super fedt. Og ja jeg squatter stadig, dog bare med lidt mindre vægt end før.
Så var faktisk ret tilfreds med dagens indsats idag. Den var også tiltrængt da jeg nær havde fået sukkerchok med det indtag af flødeboller og påskeæg der skete igår.

Nå men ud og klæde om efter træning og en pige henvendte sig til mig. "Vi snakkede om at vi beundrede din flotte mave". Jeg takkede mange gange og sagde at man føler sig ellers lidt ude af form og stor. Men hun sagde "mange gravide ville nok gerne se ud som dig".
Ihhhhh hvor blev jeg glad og mindst 3 kg lettere. Fløj ud af centeret med skyhøjt fredags humør. Det er altså virkelig noget der kan få en gravid til at føle sig lidt mere lækker.
Livestream og aftensmaden klsrgøres...

Og så står den selvfølgelig idag yderligere i fitness verdens tegn - der er Arnold Classic, som er en kæmpe stor og prestigefyldt fitness konkurrence i USA. Det er både prof og amatør.

Glæder mig da klart til de proffe går på i aften. Mon Dana Linn B. hun vinder denne gang? Jeg håber det, og livestream kører selvfølgelig på fuld tryk imens der laves aftensmad. Kan det blive bedre fredag??? Nope !

Link til livestream: her
Dans - proff der stiller op i womens physique 
Bodyfitness amatør - ja tak gad godt se sådan ud !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar