Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 31. august 2011

Netshopping


Netshopping er blevet den helt store dille for mig. Jeg ved faktisk ikke hvorfor, men nok en kombination af min sparsomme fritid, da træning sluger en hel del tid og så det hyggelige i at få pakkepost. Ja det er de små glæder der tæller. Jeg er blevet spurgt, hvor jeg så shopper henne, når jeg køber mine produkter som protein pulver, barer mm (ja det er det der ender i min virtuelle kurv pt).
Jeg kan bruge enorm meget tid på at søge rundt på de forskellige hjemmesider, da der for mig kan gå helt sport i at finde det billigst muligt. Men som det kan ske i et supermarked at man bliver fristet af slikhylden eller andet lækkert, så falder jeg altid over nogle barer der lige tilfældigvis falder ned i min kurv... Og nu er mit lager af barer snart så stort, at man skulle tro jeg var leverandør. Men nej, jeg glæder mig bare enormt meget til at sætte tænderne i alle disse barer...

Men en hjemmeside jeg ofte benytter til både pulver og barer er http://www.sshealthfoods.com/. De har et rigtig godt udvalg af forskellige leverandører og dejligt mange barer at vælge imellem.Leveringsomk. er 10 £ (85 kr) men så kan man også bestille op til 30 kg, så det er bare med at shoppe løs. Jeg syntes ofte det kan betale sig at handle pulver herfra trods fragtomk. Leveringen er ca 3 hverdage, så det er ligeledes effektivt.
Anden side jeg har anvendt er http://www.svenskkosttilskud.dk/. Har ofte købt glutamin fra dette sted samt pulver og barer. De har nemlig nogle proteinbarer med lakrids smag :) Her er der også dejlig hurtig levering...

Jeg ender ofte med at shoppe fra udenlandske sider, da prisen ofte er billigere. Jeg holder mig ikke altid til sammen hjemmeside, så prøver ofte lidt forskellige men http://www.sshealthfoods.com/ er jeg vendt tilbage til mange gange... Spændende hvad næste shopping bliver :) stay tuned !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar