Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 7. august 2011

Oppustet

Kroppen er nu ret underlig og pt reagerer min krop ved at være oppustet. Igår var min mave helt oppustet og af hvad ved jeg ikke, men det føles bestemt ikke rart og jeg har følelsen af at diæten går i den forkerte retning. Det ved jeg godt den ikke gør, men jeg er ved at komme til det punkt, hvor jeg ikke længere kan se fremskridt eller hvordan jeg egentlig ser ud. Jeg tror jeg ser mig selv som jeg husker mig selv i min normale krop og ikke særlig diæt flot. Igår var jeg også lidt syg, så måske ikke den rigtige dag at begynde at "måle" min krop. Men efter ca 11 timers søvn er jeg mere frisk idag, kan ikke huske hvornår jeg har sovet så meget sidst, men min krop må have haft brug for det. Jeg er dog ikke helt på toppen endnu, men satser på det er bedre imorgen.
 
Jeg øvede lidt poseringer igen idag samt T-walk. Jeg syntes det er ret svært at få poseringer 100% på plads og der er stadig plads til forbedringer. Men når jeg ser billeder af mine poseringer, syntes jeg det går i den rigtige retning - også mht min form. Der er dog et stykke vej til målet endnu, så tror snart det er tid til at sætte cardio mængden op :(
Jeg ved det bliver hårdt de næste to måneder, som der er tilbage, men jeg kæmper og glæder mig virkelig til at se hvordan det hele ser ud under overfladen.. Hvor der er vilje er der vej..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar