Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 22. august 2011

Fuld fart frem..

Nu er min ferie desværre snart ved at være slut, og det er gået alt for stærkt. Det er ellers super dejligt at have god tid til træning og bare ren afslapning. Jeg har heller ikke følt mig træt eller uden overskud, men det er nok grundet ferie. Jeg er lidt spændt på at se om vægten har reageret på min ekstra cardio - det skal den bare ! Jeg giver den gas og nyder det faktisk pt...

Jeg har igen igen bestilt en ny pakke med lidt lækkerier - ikke noget jeg må spise nu, men noget jeg glæder mig til at spise om 7 uger... :-) Elsker bare de pakker....
Konkurrence dagen begynder at nærme sig og jeg glæder mig helt vildt... Jeg er igang med at se på mine bikinier og er sikker på de bliver så fine...
Men syntes det går ret godt med det hele, så blot en lille update herfra :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar