Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 14. august 2011

Fristelser

Der er mange fristelser når man er på diæt, men jeg syntes ikke det er det, der er det hårdeste ved diæten. Flere spøger mig, hvordan jeg kan holde mig fra de mange fristelser og at de tænker på mig, når de spiser slik, chokolade mm og egentlig gerne ville lade være. Der er en verden til forskel at ville leve lidt sundt og træne op mod en konkurrence. Jeg har et mål og en dato i sidste ende, og hvis jeg ikke holder mig til min plan og kaster mig over fristelser, så går det kun ud over mig selv og worst case så kan jeg ikke stille op. At have en dato der presser en, er en stor motivationsfaktor, men at ville målet 100% er mindst lige så vigtigt. Hvis jeg ikke havde min konkurrence, så havde jeg heller ikke levet på denne diæt, og dermed spist flere fristelser. For at undgå at blive fristet under diæten, er det med at finde på alternativer, som for mig pt er cola light og tyggegymmi.

Det der er hårderest for tiden er trætheden - som skrevet før, så kommer den ofte efter arbejde når jeg skal træne og efter træning er jeg helt færdig. Så det er denne jeg kæmper med. Jeg prøver at presse mig så meget jeg kan under træning, men energioverskudet er faldende.

Jeg er blevet stor fan af netshopping og elsker at kigge rundt på hjemmesider med protein pulver og barer. Jeg drømmer om at kunne spise løs af det hele... Jeg fik lavet endnu en ny bestilling igår på nogle barer fra tyskland, som jeg er blevet ret vilde med. De har nemlig utrolig få kcal pr bar og stadig et højt protein indhold... Så fik lige shoppet en hel del igår - glæder mig til pakken kommer frem :)

Ellers vil jeg idag prøve at eksperimentere med en ny opskrift der skulle minde om et brød.. Er meget spændt på resultatet.. Men træning kalder først..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar