Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 27. august 2011

Hårdt arbejde

Nu begynder det for alvor at gøre ondt - både mentalt men også fysisk. Igår ramte muren mig igen og al overskud var helt væk. Og så er det altså ikke super sjovt at træne.. Lige nu glæder jeg mig mest til at engang igen at kunne få lysten tilbage ved træning. Jeg syntes det er hårdt og ikke særlig fedt.
Så lige nu er det bare overlevelse - det kan lyde lidt hårdt og ikke særlig sjovt og det er det heller ikke altid. Men jeg vil det her og derfor kæmper jeg...

Jeg føler mig lidt som lukket inde i min egen osteklokke og venter bare på at komme ud igen... Jeg ved heldigvis at hver dag ikke er som disse, men nogle dage er bare lidt hårdere end andre. Vægten bevæger sig heller ikke super stærkt nedad, eller i hvertfald ikke så stærkt som jeg kunne tænke mig...
En ting jeg ikke er blevet træt af og undrer mig om jeg nogensinde bliver er nedenstående sang - den er så mega fed og super motiverende at træne til....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar