Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 18. august 2011

Ferie og fedtforbrænding

Så har jeg ferie og det er super dejligt. Jeg har god tid til min træning og nyder at slappe af på sofaen foran fjersynet. Jeg føler mig hverken træt eller mangler overskud, men det skyldes nok, at jeg har mere tid til at slappe af. Dog betyder denne ferie også tid til mere fedtforbrænding, hvorfor cardio knappen bliver skruet lidt op. Ikke noget jeg nyder, på trods af at jeg jo normalt er meget glad for cardio træning. Men diæt og cardio er bare ikke altid sjovt sammen..
Men men jeg vil det her og derfor skal der kæmpes... Den store dag nærmer sig og jeg glæder mig ret meget. Så fuld gas herfra :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar