Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 11. august 2011

Efterår???

Det er ikke meget blogger over mig for tiden.. Dagene går egentlig ret stærkt selvom det ikke altid føles sådan. Jeg er begyndt at komme ind i den hårde fase af diæten, hvilket betyder at overskud om aftenen er næsten ikke eksisterende. Derfor er det ikke meget lyst der er til at skrive for tiden. Jeg føler heller ikke jeg oplever det store, andet end jeg går på arbejde, spiser, træner og sover. Jeg prøver at undskylde overfor min kæreste, som støtter mig utrolig meget, men ved at han må ligge øre til lidt af hvert fra mig i disse tider...

Det begynder at føles ret koldt for tiden og det kan især mærkes på mine morgen power walks, hvorfor det føles som om at efteråret allerede er kommet. Jeg håber da på nogle gode sommerdage her i august, og især nu hvor jeg snart har lidt ferie. Diæten skrider ellers fremad og i rette retning, hvilket er rigtig dejligt, men der er cuttet mere i kosten igen :( Jeg hænger i og brokker mig ikke - det er jo noget jeg selv har valgt og målet er klart. Jeg glæder mig blot til at nå målet.
Kan desuden holde udsalg af æggehvider, da jeg troede jeg var så smart at købe past. æggehvider i en 5 liters dunk, men syntes ikke de smager godt. Min elskede pandekage blev pludselig uelsket med past æggehvider, som indhold. Så jeg er gået tilbage til alm hele æg og sorterer blommen fra. Så gode ideer til hvordan man kan lave noget lækkert ud af past. æggehvider modtages gerne (og nej ikke kun flødeboller - det bliver alligevel lidt ulækkert i længden med 5 liter)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar