Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 23. august 2011

What a feeling...


I dag er sidste dag i min ferie - men jeg afslutter den i dejligt humør. Det har været en rigtig dejlig ferie uge og virkelig fedt at have energi over overskud til træning mm.
Jeg syntes min træning kører rigtig godt og det er faktisk tæt på jeg nyder den :-) Men jo det er stadig hårdt, men det gør ikke noget. Der er rigtig mange der støtter mig og bakker mig op - det hjælper virkelig meget og giver mig rigtig meget energi. Så tak for alle jeres positive bemærkninger, det betyder meget for mig - mere end I aner. Det er de små ting, som at få friske bønner med hjemmefra ens forældre (mums de smager godt), til hjælp til at presse mig til min træning og til generel feedback og positive bemærkninger. FEDT

Maden bliver der ikke eksperimenteret med længere - nu holder jeg mig til basic og det jeg ved virker. Så det er lidt det samme jeg spiser, men det gør ikke noget. Fristelserne er faktisk ikke slemme for mig, jeg tror bare jeg prøver at fokusere på det, der er godt for min krop og træning pt og derfor leder mine tanker i en anden retning end fristelserne. Det eneste overforbrug jeg har er: tyggegummi. Jeg kan slet ikke gå en dag uden tyggegummi - og det er i alle smagsvarianter. Lakrids er favorit, men jeg blander da gerne :-)

Jeg vil nyde min sidste dag i min ferie og i aften står den på løb for min kæreste, så jeg skal ud og heppe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar