Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 6. september 2011

Opdatering

Hermed en lille opdatering af diæten.. Der kører som det skal, eller ville gerne tabe mig lidt hurtigere, men kæmper og hænger i...Energien er egentlig stadig ok alt taget i betragtning, så det er dejligt. Syntes ikke rigtig jeg har så meget at fortælle om i tiden. Mine tanker er mere og mere på DM og selve dagen og glæder mig rigtig meget. Der er nu meldt ud at vi er 13 i min klasse, hvilket er ret mange, så det bliver ret spændende at se alle på scenen.
Lige nu skal der bare trænes og jeg skal prøve at få styr på alt det, der skal være klar i forbindelse med konkurrencen. Jeg har besluttet at få taget billeder ved en fotograf for at få nogle rigtig fine billeder bagefter, men er lidt i syv sind om jeg skal have taget disse billeder lige inden konkurrencen (en uge inden) eller dagen efter...

Har også en masse venner og veninder jeg gerne snart vil hygge sammen med, men håber I lige kan vente 5 uger endnu :-) så skal jeg nok være klar igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar