Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 24. september 2011

Diætformen

Det er lige om lidt snart, hvilket også er ret dejligt.. Nogle gange har jeg egentlig bare lyst til at sove eller gå i hi og først vågne om en uge eller to - klar til konkurrencen... Men har egentlig haft en ok dag idag. Jeg begynder at se en tendes til at lørdage faktisk er ok og overskuddet er nogenlunde tilstede - det er fedt, men bare der var flere lørdage på en uge..... Træningen gik godt og min træningsmakker Mie fik lagt nogle nye blade til mig, så jeg kunne sidde og hygge mig med lidt nyt læsestof på cardio cyklen :-) Det er bare dejligt !

Fik taget lidt billeder idag og her er et af ryggen som den ser ud pt - syntes det begynder at se fornuftigt ud og glæder mig super meget til at se hvordan den hele ender...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar