Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 16. september 2011

Taletidskortet er udløbet....

Ja sådan har jeg det for tiden - det er lige før der er overtræk på mit taletidskort!
Jeg er presset til træning og ofte så presset at det at snakke med andre ikke er noget jeg har overskud til. Det er meget svært at forklare, men jeg har bare brug for at komme ud fra centeret så snart jeg er færdig, da træningen og især cardio begynder at være mere end almindeligt hårdt.
Jeg skal ikke brokke mig, jeg har jo selv valgt at gøre som jeg gør, men nok mere bare en forklaring til jer derude, at jeg er desværre ikke i snakke mode de næste 3 uger. Mit taletidskort er pt udløbet og tankes først op den 10 okt....

Og ja der er kun 3 uger tilbage - det er ret spændende. Det er jo både lang tid, når dagene ikke bare flyver afsted, men omvendt er tiden trang, idet jeg ikke har ramt den ideelle form endnu..


Jeg kom til at bestille en ny pakke igen igen fra sshealthfoods, som mest bestod af barer - surprice :)
Jeg skulle have bestilt noget nyt protein pulver og så kunne jeg jo ligesågodt fylde pakken op med barer, når nu portoen var betalt. Ulempen eller måske fordelen for mig er, at fra denne side kan man kun bestille barer i kasser, så der kom lige 4 kasser barer med i bestillingen. Glæder mig så mega meget til at spise dem. Har bestilt en kasse med Syntha-6 barer, som jeg ikke har smagt før - er sikker på de er enormt gode..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar