Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 10. september 2011

Today I dont feel like doing anything...

Er helt slap i kroppen idag, men er desværre også blevet ramt af sygdom !

Det er ret stressende at være syg nu, da jeg ikke kan træne og føler jeg kommer bagud. Jeg har meget dårlig samvittighed over ikke at kunne træne, men ved også at kroppen skal have ro til at blive frisk hurtigst muligt. Så idag står den på te og mere te... Så er det godt jeg har købt mig en masse lækkert te, jeg kan hygge med. Har fundet et mærke i en helsebutik i Århus, som smager ret dejligt - Yogi Tea.. Det kan klar anbefales - både den der hedder Choko og den der hedder Sweet Chili. Får da også klemt noget kamille te ned og håber bare det virker og at jeg er frisk imorgen..

Så send gerne alle jeres positive tanker, så kan det være den her sygdom kan gå væk hurtigst muligt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar