Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 17. september 2011

Optur..

Har haft en ret dejlig dag idag og virkelig nydt det var weekend. Ugen har været enorm hårdt at komme igennem og har virkelig følt minus overskud til træning. Det føles ofte som at blive slået i hovedet med en hammer, når jeg træder ind af døren til træning og alt overskud er væk - også til andre menensker. Der skal helst ikke snakkes for meget og når jeg sidder på min cardio cykel, kan jeg nogle gange føle irritation ved at folk kommer for tæt på mig. Ikke noget der normalt ville have generet mig og heller ikke fordi de egentlig kommer for tæt på, men tror bare jeg har brug for afstand de dage jeg er helt i bund..

Men men idag er meget bedre og det er SÅ dejligt at mærke at energien er der lidt endnu. Så træning var fin og tænkte at så måtte jeg belønne mig selv igen :-) Denne gang var det ikke med protein barer i stor stil, men med en dejlig ny vinterjakke. Så nu kan vinter og snestorme bare komme an i år - jeg er klar med min dejlige jakke fra Peak Performance. Havde kigget på sådan en i mange år, men besluttede at nu skulle det være. Sjovt hvordan jeg utrolig hurtig kan blive enig med mig selv under denne diæt...

Håber energien varer ved lidt endnu - i det mindste bare i 3 uger ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar