Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 12. januar 2016

Ready for takeoff

Så er det nu det sket - kufferterne er pakket og vi venter bare på vores fly.. Ihh hvor er det spændende..

Fik jo trænet ok op til turen og kosten.. Hmm tja vil nogenlunde. Men så sidder vi og spiser frokost på Lagkagehuset og her har jeg mig en kæmpe last - flødeboller. Måtte spise en, for dem får jeg jo nok ikke mange af i Miami.

Ellers har jeg været fornuftig og bagt protein muffins til flyet og selvfølgelig medbragt protein barer samt nogle nødder og frugt.

Nu vil jeg nyde at jeg har ferie og takeoff er lige om lidt..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar