Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 8. januar 2016

Proteinmuffins

Kører stadig på med sund mad, da der jo kun er 4 dage til afgang :-)
Så idag bagte jeg mine proteinmuffins med mit nye proteinpulver fra posten igår. Havde helt glemt hvor dejlige de er, for får vist ikke bagt så meget som før i tiden. Den lille baby bandit Noah stjæler jo en del af min tid og ikke mindst min søvn. Så det med at stå og lege i køkkenet er blevet til alt for lidt.
Men det erfare nemmere at leve sundt, når man har nogle lækkerier som eksempelvis protein muffins til at snacke med.
Det handler jo alt sammen om planlægning og alternativer til det usunde, for at det stadig er nemt og sjovt at leve sundt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar