Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 18. januar 2016

Miami baby !

Så kom jeg endelig i et rigtigt fitness center med den fedeste udsigt - så dejligt at få trænet lidt og også lidt tiltrængt. For føler at formen er ved at gå den forkerte vej.

Det er lidt svært når man har ferie og er på farten, så vi nyder jo lidt mere lidt lækker mad.
I fitness centeret var det desuden lidt sjovt at se de forskellige typer, fra pigen i alt for korte hotpants til fyren i lyserøde og også alt for korte shorts med matchende top. Jo jo vi er i Miami hvor der skal vises frem.



Troede desuden jeg skulle ud at løbe imorges med Noah i klapvognen men et massivt stormvejr trak op med regn. Det blæste så voldsomt at jeg næsten ikke kunne skubbe klapvognen på et tidspunkt. Løb 5 min og så var det hjem igen, desværre :-(

Til gengæld kom jeg i Quest heaven - da jeg var i en protein butik igår og der var et massivt udvalg af barer. Måtte selvfølgelig købe lidt og fandt desuden en anden Quest look a like der smagte mega godt. Den er klart nok allerede spist men må prøve at finde den igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar