Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 27. januar 2016

Double chocolate cake - healthy

Så er jeg landet hjemme igen og måtte lige fejre det med lidt hjemmebag. Eller følte mig lidt presset, for Michael havde synget klappe klappe kage sangen næsten hver dag på ferien for Noah om at jeg ville bage kage - så idag skete det så.

En lækker dobbelt chokolade kage, der sekvfølgelig er uden sukker, gluten og høj på protein. Lige som det skal være.

Opskriften blev ren på slum, så kan desværre ikke skrive den fulde opskrift ned, men der kom nogenlunde nedenstående i.

Double chocolate cake

  • 1-2 bananer
  • 2 hele æg
  • 3 æggehvider
  • 1 scoop chokolade proteinpulver
  • Et par ss kakao pulver
  • Et par ss mandelmel
Det hele blendes sammen og hældes i en form.
  • 1 Nellie Dellie chokolade bar
  • 1 håndfuld mandler
De to ting hakkes groft og røres ned i kage formen. Bages ved 200 gr i ca 20 min.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar