Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 7. januar 2016

Pakkepost - proteinbarer

jaaaa pakkepost idag, åh det kan gøre mig så glad. Og ja det var en ny forsendelse af proteinbarer samt pulver. Der var tilbud på barer samt fri fragt ved bodylab.dk, så jeg måtte jo simpelthen købe lidt. Syntes da jeg undlod at gå helt amok, som jo ellers nemt kan ske :-)

Lean proteinbarerne fra Nutramino med chocolate chip and almond smag er bare super gode, og bodylabs chokolade barer er vildt gide, når de bages kort i ovnen. Og hvis man er vild med pistacie, så er nedenstående proteinpulver et must. Så det var hvad dagens høst blev til. Alt sammen lækre sager..

Nå men ferien nærmer sig jo, og har været til træning igen idag, ja jeg er lidt stolt. Samt løbet til og fra baby svømning igår (2x20 min). Derudover fik jeg sagt nej tak til kage idag i mødregruppen.. Så det kan da kun gå den rigtige vej...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar