Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 11. januar 2016

1 dag tilbage...

Jaaaa så er det jo lige om lidt den står på ferie... Jeg er så klar. Og har faktisk været ret god mht træning i sidste uge. Var i fitness centeret 3 gange og ude at løbe 2 gange - det er ret meget, når man har en lille bandit at skulle passe og søvn stadig ikke er noget vi har overskud af.

Fik løbet en dejlig tur igår, trods lidt blæst. Løbeformen er stadig ikke hvad den har været. Var ved at
gå kold efter 3,5 km og havde en kold blæst lige i hovedet på mig, så det hjalp ikke rigtig på tempoet.
Men jeg fik hvad jeg kom efter og fik løbet 6 km på under 30 min. Så selvom det ikke er voldsom hurtigt så er jeg stadig tilfreds.

Idag skal der pakkes og hygges samt prøves på at undgå alt for meget usundt :-) men skal have mig en ny bikini på ferien. Ikke fordi den er for lille, eller jo det er den, for mine amme bryster er vist blevet for store...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar