Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 14. januar 2016

Im loving it...

Det er så dejligt med ferie og folk er jo bare super søde herovre.. De er alle vilde med Noah og han klarer det rigtig godt.
Og så er det jo hjemlandet for min favorit proteinbar - Quest. Så de er allerede købt og spist. Udover det næste vi en sød sød dame i en butik. Hun spurgte hvor gammel Noah var og herefter roste hun mig og min krop og at slet ikke lignede at jeg havde født for 1/2 år siden. Jaaaa jeg var glad.

Prøvede så her til morgen fitness på vores hotel men åh hvor kan et hotel fitness bare være dårligt.. Og det havde jo næsten intet.. Jeg bliver total demotiveret af sådan nogle hotel fitness og gider slet ikke træne. Så efter 15 min var jeg ude igen. Må finde mig er bedre fitness center.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar