Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 30. januar 2017

Thailand baby

Det her er lige til at klare... Vi er endelig ankommet til Thailand, nærmere bestemt Kah Lanta som er en æ tæt på Krabi.. Super dejligt og stille og roligt. Det bar lidt en hård tur herned, da jeg nok kun fik sovet 1 time natten mellem lørdag og søndag så var meget groggy igår.
Derfor har der hverken været fitness eller morgenløb på programmet... Endnu..
Vi sov til kl 9.30 idag så nåede heller ikke at få morgen mad og frokost er idag blevet til en cola light, saltstænger og rester af Noahs spagetti... Jep jeg er startet sundt og nærende ud, men håber at rode båd på det senere.
Pt ligger Noah og sover og så kan jeg jo passende ligge mig i poolen, som er lige udenfor vores terrasse, dvs med direkte adgang dertil... Ikke dårligt..
Nå men jeg satser på at få lidt motion på planen imorgen, det kan jo ikke bare være ren dase ferie :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar